Hoe mooi wordt dit!!!!

Woensdag 10 november 2021

Beste ouders,

Wij zijn erg blij en trots dat wij u de eerste foto's van ons nieuwe schoolgebouw kunnen tonen.

Het nieuwe gebouw komt tegen het hoofdgebouw aan, op de plek waar nu de grote gymzaal en de Kaapverdiaanse kerk staan.

De sloop van de gymzaal en de kerk start (zoals nu gepland) in de zomervakantie.

Verderop in het nieuwe schooljaar (2022-2023) start de bouw.

Eind 2023 / begin 2024 zou het gebouw klaar moeten zijn

De foto's tonen het eerste ontwerp (het zogenaamde schetsontwerp). De komende maanden gaan de gemeente, ons bestuur en wij als school nog heel vaak in gesprek met de architect, om het ontwerp nog mooier en beter te maken. Hieruit volgt dan uiteindelijk een definitief ontwerp.

In januari/ februari 2022 komt de architect ook een keer voor u als ouder naar school om een presentatie te geven en om uw vragen te beantwoorden.

Hoe mooi wordt dit!!!